Aankomst - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Yang Direks

09 Januari 2014 | Nederland, Venray

Daar zitten we dan, saampjes achter ons buro in ons hotel uitkijkend over Beijing met het zonnetje (gelukkig dus geen smog maar heel veel zonneschijn) op de achtergrond. We hebben een goede vlucht gehad, helaas wel weinig geslapen, en zijn vanochtend rond een uur of half negen aangekomen in het hotel. Omdat we nog niet in onze kamers konden hebben we eerst met de andere reisgenoten (waaronder 4 ouders en 2 kinderen) heerlijk genoten van een geweldig ontbijtbuffet, poeh dat gaat de weegschaal niet leuk vinden over 3 weken!!!! en daarna toch maar even een uurtje getukt. Na ons tukkie zijn we zojuist de omgeving rondom het hotel een beetje gaan verkennen, en we zijn van alle gemakken voorzien; pizzahut, KFC, Starbucks en een mega carefoor waar we zelf de verse vis kunnen laten vangen. Heel logisch maar vooral de chinese lucht ruiken we overal, het is net alsof je in de toko in Rooy rondloopt. Maar och ja beter dan smog. Morgen gaan we met de andere stellen naar het zomerpaleis en dan morgenavond de spullen weer pakken om vervolgens zaterdag door te reizen naar Taiyuan. Vandaag hebben we ook al de twee nederlandse stellen ontmoet die iets eerder zijn gegaan en hun kindje inmiddels dus ook al bij zich hadden. Heel byzonder om te zien zeker als je eraan denkt dat wij er over 4 dagen ook zo bijlopen. Je kunt merken dat het voor zowel de ouders als voor de kindjes nog erg wennen en aftasten is maar vooral zie je de liefde en deze liefde die overwint alles, Wij gaan zo een hapje doen en dan vanavond op tijd naar bed want 2 uurtjes slapen is toch echt te weinig.....

• 09 Januari 2014 - 10:26

Bart, Natascha, Valerie Lan Ya Di En Lucas Lan Yue:

Hallo Femke en Rob,

Leuk dat we met jullie mogen mee lezen. We leven zo met jullie mee. Wij waren er vorig jaar. Wij wensen jullie een hele mooie onvergetelijke reis. Nog een paar daagjes en dan sluiten jullie Yang in jullie armen. Geniet, geniet!!!

Groetjes, van ons uit Venray (we hebben met de intocht bij Femke gestaan)

• 09 Januari 2014 - 10:26

Margreet:

Fijn dat jullie reis goed verlopen is. Pittig dat nachtje wat je nu mist, maar dat komt helemaal goed! Succes met wennen aan alles daar, fijn dat er ook wat vertrouwde dingen zijn.
    Bijzonder zo'n eerste kennismaking met jullie reisgezellen.
    Heel veel plezier en niet vergeten te genieten ;)
    Liefs

• 09 Januari 2014 - 10:43

Gerrit En Ine:

Hoi Rob en Femke .Wij willen jullie ook een hele goeie reis wensen.Wat fijn om jullie zoon Yang over een paar dagen in jullie armen te mogen sluiten.Wij zijn heel blij dat het nu zover is Wel leuk dat we de reis kunnen volgen.Vanuit Oostrum veel geluk voor jullie samen met jullie zoon Yang.

• 09 Januari 2014 - 16:00

Edwin:

Hé Rob en Femke.
    Leuk dat we jullie kunnen volgen op dit geweldige grote avontuur. we wensen jullie een geweldige tijd met Yang en zullen jullie reisverslag volgen.
    Groetjes Collega's WLT

• 09 Januari 2014 - 18:13

Kristel:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Heel veel plezier en zeker genieten
    Gr kristel

• 09 Januari 2014 - 20:17

Janneke:

Leuk zo'n verslag. Jullie zijn zo ver weg en zo dichtbij. En Yang zo dichtbij en nog zo ver weg. Alhoewel nog maar een paar dagen. Ik ben zo benieuwd hoe jullie elkaar vinden en naar de eerste redactie van Yang als hij jullie ziet. Geniet nog even en probeer nog wat te slapen.
    Lieve groetjes Janneke

• 09 Januari 2014 - 22:49

Peter En Antoinette Van Der Velden:

Lieve Femke en Rob

Jullie hebben een goede reis gehad,en dat is al erg fijn.
    Weinig geslapen en dat zal de komende dagen niet veel
    beter worden,want er staat toch iets heel moois te gebeuren.
    Geniet volop.

Liefs Peter en Antoinette

• 09 Januari 2014 - 23:14

Pauline :

Ongeloofelijk dat jullie er nu al zijn. leuk om mee te kunnen lezen.
    geniet ervan !!

Groetjes Pieter & Pauline & Jop & Silke.
    p.s ik moest nog de groeten doen van Jeanette ,was ik vergeten !!!!!!

• 10 Januari 2014 - 10:25

Yvonne:

Ha Rob en Femke!

Super leuk om jullie belevenissen hier te kunnen lezen. Spannend hoor! Jullie zijn nu zo dicht bij jullie zoon! Benieuwd hoe de ontmoeting gaat verlopen. Veel succes en geniet ervan :-)

Groetjes Rob, Yvonne en Jens

• 10 Januari 2014 - 11:19

Marjolein:

Leuk dat jullie al een verslag hebben geschreven! Wat bijzonder dat jullie er nu zijn en spannend die laatste dagen voordat jullie Yang eindelijk in de armen kunnen sluiten. Geniet ervan!!