Zomerpaleis - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu Zomerpaleis - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu

Zomerpaleis

Blijf op de hoogte en volg Yang Direks

10 Januari 2014 | Nederland, Venray

Vanochtend werden we uitgerust wakker, we waren gisteren op tijd naar bed gegaan en werden om 07.30 uur van de wekker wakker. Wat jetlag?? Vandaag stond er een excursie op het programma, we zijn hierbij naar het zomerpaleis geweest. Een mooi wandeling volgde met prachtige gebouwen en mooie vergezichten, de cultuur werd flink opgesnoven. Wat een verschil met Nederland hier zeg. Na de excursie zijn we met de andere ouders een hapje gaan eten in een restaurant, het eten is toch allemaal net iets anders dan de plaatselijke chinees maar het smaakte ons allemaal erg goed. In het begin was het even wennen om met stokjes te peuzelen maar al snel hadden we het onder de knie. Het weer is hier trouwens koud maar helder en erg zonnig. Gelukkig nog weinig smog al lopen hier wel veel mensen rond met mondkapjes. Voor morgen staat er voor ons een binnenlandse vlucht gepland, we worden dan om 06.30 uur opgehaald en vertrekken dan naar het vliegveld voor onze vlucht naar Taiyuan. De dag dat we onze kleine rakker voor het eerst zullen zien komt nu wel erg dichtbij.

• 10 Januari 2014 - 11:23

Marjolein:

Leuk, alweer een verslagje! De reden dat jullie in China zijn is natuurlijk jullie Yang maar leuk om te lezen dat jullie ondertussen ook wat van de Chinese cultuur en het leven aldaar meekrijgen. Goeie vlucht morgen naar Taiyuan!

• 10 Januari 2014 - 13:28

Martijn, Marianne, Olivier & Madelief:

Ha bijna papa en mama! (klinkt goed, of niet?)

Het is nu echt bijna zover...
    Geniet ervan! Een hele mooie tijd samen als gezinnetje gewenst.
    We gaan jullie verhalen en belevenissen zeker volgen.

Groetjes, Martijn, Marianne, Olivier & Madelief

• 10 Januari 2014 - 16:18

Lambert En Bergi:

geniet van elk moment. We blijven je volgen

• 10 Januari 2014 - 20:14

Sabrina & Niek & Amie:

Lieve Rob & Femke,

Wat fijn om elke dag een verhaal van jullie te lezen.
    Goede reis morgen naar Taiyuan.

Dikke knuffel van de Poelsjes

• 10 Januari 2014 - 20:21

Nadine & Roel:

Hey globetrotters, wat goed te horen dat jullie de jetlag hebben overleefd :-) Nog een klein stapje, een binnenlands vluchtje, en dan zijn jullie bij jullie kleine man! Geniet tot die tijd van al t moois. Kus uut Oastrum!

• 10 Januari 2014 - 21:52

Jolanda En Marlène:

Hè Rob en Fem,
    Ja ja, ook wij gaan jullie volgen de komende dagen. Wij zitten hier al samen op het bankje te wachten op de komst van Yang. Ook hier is het best koud aan het worden! Wat leuk om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn en genieten van China zelf.
    Morgen een belangrijke dag voor jullie! Weer een stap verder bij jullie kleine man!
    Geniet ervan samen, en wij blijven nog even door borrelen op jullie hier op het bankje.
    Dikke knuffel van de Hoenderstroat!!!

• 10 Januari 2014 - 23:48

Stephanie:

Heerlijk, om jullie reis zo te mogen volgen. Een goede vlucht gewenst morgen en wat komt het moment nu dichtbij. Geniet ervan!