Nog 1 nachtje met z'n tweetjes...... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje met z'n tweetjes...... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje met z'n tweetjes......

Blijf op de hoogte en volg Yang Direks

12 Januari 2014 | Nederland, Venray

Lieve allemaal,

De spanningen beginnen verder toe te nemen en t nadenken word blijkbaar steeds lastiger. Het verslag wat ik zojuist nl. had gemaakt is ineens verdwenen, nu dus poging 2 en het verslag deze keer maar wel echt opslaan!

Allereerst alle dank voor jullie lieve en betrokken reacties, zo leuk om te lezen en zo helpend. Fijn dat jullie alles meelezen en meeleven, dit geeft ons veel kracht en die kracht kunnen we zeker nu wel gebruiken want poeh de spanning begint nu toch wel echt toe te nemen. Over minder dan 24 uur zal Yang nl. bij ons zijn en zullen we druk bezig zijn om elkaar te leren kennen. Het is zo raar om je te bedenken dat deze dag, waar we al zo lang naar uikijken, morgen echt zal gaan plaatsvinden. Het is zo bizar dat we dan ook niet kunnen beschrijven hoe dit voelt en wat dit voor ons betekent, zo mooi, zo spannend, zo emotioneel zo..............niet uit te drukken!

Morgenmiddag zullen we om half 3 worden opgehaald en de overdracht zal om 3 uur plaatsvinden, waarom ze dit niet in de ochtend kunnen doen????? Dat zal een slopende ochtend worden. De overdracht morgen zal niet zo heel veel voorstellen en zal weinig tijd in beslag nemen. We hoeven morgen alleen te tekenen voor de eerste 24 uur, als we na die 24 uur nog steeds verder willen met Yang (tjaa onbegrijpelijk dat je hem eerst 24 uur "op proef"krijgt) zal di. de officiele overdracht plaatsvinden. Ondanks dat de overdracht officieel gezien morgen niet zo veel zal voorstellen is dit echt HET moment waarop we hem ontmoeten, vast mogen houden en mee zullen nemen om de rest van ons leven voor hem te zorgen, van hem te houden, hem te koesteren en hem alles te bieden waarop een kind recht heeft, zo welkom!

Om vandaag de dag door te komen zijn we vanochtend met de gids gaan winkelen. We hebben maar 1 winkel gehad maar je kunt het zo gek niet bedenken of het was daar te vinden, van eten tot kleding, van buggy's tot pekingeend (zie foto), van computers tot drinken, en dan van alles heel veel. Vanwege het naderende chinese nieuwjaar was het volgens de gids extra druk en zijn er in deze weken veel extra dingen te koop voor het nieuwjaar zoals kleding (ja hoopjes we hebben onze nieuwe carnavalspakken al gevonden!) en versieringen. Wij zijn iig geslaagd.

Na ons middagdutje (heerlijk) zijn we samen een stuk gaan wandelen en bij een meertje en een lokale markt uitgekomen. Ondanks de kou (afgelopen nacht zelfs -14) was het heerlijk wandelweer en scheen de zon volop. We zijn hier wel een echte bezienswaardigheid zeg, we worden veel nagekeken en er word duidelijk over ons gesmoesd en gelachen. Ben dan ook benieuwd hoe ze na morgen naar ons kijken als ze 2 kaaskoppen achter een buggy met een klein chineesje zien lopen. Ondanks het "gestaar"voelt het hier heel veilig en prettig en dat staren kunnen we ook wel begrijpen, ook wij hebben de laatate dagen nog geen europeaan gezien.

Zo meteen gaan we ons klaarmaken voor ons laatste diner met z'n tweetjes, lekker even zwijmelen en de zenuwen wegdrinken en daarna denk ik maar vroeg onder de wol, want zo;n laatste avond samen met mij geweldige man in bed........... tjaa!

Wat kijk ik er naar uit om hem morgen te zien stralen als hij zijn zoon gaat leren kennen; eindelijk baba (oftewel papa).

Lieve groetjes x

• 12 Januari 2014 - 11:22

Peggy En Peter:

Lieve Rob en Femke, Super leuk om jullie verhalen te lezen kijk er zelfs naar uit. Wij wensen jullie morgen heel veel plezier en geluk. Geniet van alles wat komen gaat xx

• 12 Januari 2014 - 12:07

De Van Der Meertjes:

Leuk om jullie te volgen, en wij kijken inderdaad ook elke dag of jullie weer een verslag gepost hebben. Het is jullie zo gegund!!! Heel veel succes morgen. X

• 12 Januari 2014 - 12:22

Maria:

Lieve schatten, heel veel succes we denken aan jullie dikke kus van ons allemaal xx

• 12 Januari 2014 - 14:00

Dieni:

Rob en femke.
    Heul leuk om jullie verslag te lezen.De spanning stijgt om jullie
    zoon in jullie armen te mogen sluiten.xx

• 12 Januari 2014 - 14:35

Kasper, Betty En Nelson:

Have fun, en hier is de spanning ook toegeslagen..... Whaaaaaa. Wij wensen jullie alle Goeds morgen en zoveel meer, etc!!! Tot in Beijing.

• 12 Januari 2014 - 15:03

Natasja En Edwin:

Rob en Femke

we kunnen ons voorstellen dat de spanning toe nermt.
    we wensen jullie heel veel succes plezier en geluk voor morgen.
    groetjes Natasja en Edwin

• 12 Januari 2014 - 15:07

Katja:

Hey paps en mams. Ik voel jullie spanning door mijn laptop heen....zelfs ik ben een beetje zenuwachtig :-).
    Morgen is het dan EINDELIJK zover, wauwwwwww.
    Heb het fijn vandaag nog met z'n 2tjes, vanaf morgen zal echt alles anders zijn!!!!
    Liefs en een hele dikke kus x

• 12 Januari 2014 - 16:18

Christel:

Het is bijna zo ver. Wauw!

Dikke Kus

Christel

• 12 Januari 2014 - 18:29

Nicole/Peter/Milot & Ruben:

Rob & Femke,
    Wat een prachtige verhalen en jeetje wat een spannende dag morgen.
    Succes met het wachten, en morgen heerlijk genieten van jullie mannetje!!
    Groetjes Peter, Nicole, Milot & Ruben

• 12 Januari 2014 - 19:37

Harrie En Mia:

Hoi Rob en Femke,
    Wat fijn om jullie verhalen te lezen,en wat een spannende tijd voor jullie,
    dus morgen is het echt, Papa en Mama van Yang !!!!!!!
    Wat zal de ochtend lang duren, maar voor morgen heel veel succes,
    groetjes Harrie en Mia.

• 12 Januari 2014 - 19:38

Piet En Toos:

Dag papa Rob en mama Femke
    De trotse ouders van Yang Direks, wisten jullie dat Yang de eerste achterkleinzoon is van Opa Direks ?
    Wij wensen jullie heel veel geluk met z"n drieen
    De groeten en tot ziens
    Piet en Toos

• 12 Januari 2014 - 20:03

Yvonne Thielen:

Hallo Rob en Femke

Via ons mam ben ik op de hoogte gehouden van jullie mooie nieuws.
    Maar om het van jullie zelf te lezen is helemaal geweldig.
    Mooi geschreven.
    Geniet heel veel van morgen en daarna genieten jullie elke dag met z'n drietjes. Geweldig.

• 12 Januari 2014 - 21:03

Lotte :

Lieve Femke en Rob,
    Wat ontzettend fijn en leuk om deze spannende reis te volgen.
    Ik zal morgen heel veel aan jullie denken. Wat zal het een onbeschrijfelijk mooi en fijn moment zijn om jullie zoon voor de eerste keer te zien, te mogen vasthouden en te knuffelen.
    Ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe met jullie mannetje Yang.
    Geniet van alle mooie momenten die zullen komen.
    Heel veel liefs en een hele dikke knuffel van Lotte.

• 12 Januari 2014 - 21:55

Emile, Petra En Michelle:

Wat ontzettend spannend allemaal!
    Heerlijk om jullie avonturen zo te mogen volgen.
    Heel veel succes morgen!

Dikke knuffel,

Emile&Petra & Michelle

• 12 Januari 2014 - 21:58

Julian:

Hè schatjes,

De zenuwen schieten hier het scherm af. Wat ongelooflijk gaaf. Ik moet bekennen dat ik niet alleen het gezicht van Rob wil zien. Het koppie van Femke kon ook weleens een feestje zijn.

Heel veel succes met de ochtend. Maar bovenal: geniet van het moment en van die kleine man. Vanaf morgen JULLIE ZOON!!!

Liefs Juul

Ps:
    Het verhaal over de nacht hoor ik vast wel een keer Robby ;-)

• 13 Januari 2014 - 01:18

Nadine Roel Noa:

Lieve schatten,

Wat een spanning en wat fijn dat het bijna zover is!!
    Vanaf morgen is het laatste puzzel stukje erbij en is het plaatje compleet.
    Wij vinden het super voor jullie en zijn dan ook erg benieuwd naar het volgende verhaal.
    Geniet van jullie kleine man.

Xxxx
    Fam Creemers

• 13 Januari 2014 - 01:28

De Denisjes:

Lieve Rob en Fem.

Wat geweldig om dit mee te mogrn lezen, dank jullie wel! Jullie zijn spannender dan mijn boek :-). Heeeeel veel plezier vandaag (jaaaaahaa, vandaag) en geniet! Krijg er gewoon kriebels van, zo gaaf, zo onwerkelijk, WAUW!

DIikke X, fam. Denissen.

• 13 Januari 2014 - 06:35

De Poelsjes:

Lieve papa Rob & mama Femke,

Wat een spannende bijzondere dag!

Wij zijn zo blij voor jullie dat jullie eindelijk Yang in jullie armen mogen sluiten. Wat zal dit een bijzonder moment zijn voor mij zo herkenbaar.
    Geniet ervan lieve papa Rob & mama Femke.

Super knuffel van de poelsjes

• 13 Januari 2014 - 08:00

Jaco En Anke :

Wat fijn dat het zo dichtbij komt!

Tot snel groet je neef

• 13 Januari 2014 - 08:10

Alex Mariette Luuk En Niels Jans-Beken:

Hoi, hoi, heel veel plezier vandaag, wij gaan vandaag beschuit met muisjes eten!

• 13 Januari 2014 - 08:45

Ludo En Nicole:

Spannend.....spannend....Die laatste ochtend zal inderdaad wel eindeloos duren!
    Geniet van het moment waarop jullie zo lang gewacht hebben.
    Enne, stuur alvast 30 van die leuke carnavalspakken in allerlei maten met de boot naar Nederland.
    Dan zijn ze er wel begin maart. ;-)

• 13 Januari 2014 - 09:26

Gerrit En Ine Thielen :

Papa Rob en mama Femke vandaag is de grote dag dat jullie Yang in de armen krijgen jullie zoon.geniet er maar van.

• 13 Januari 2014 - 13:24

Je Broer:

Het is nu bijna 13.30 uur in Nederland (voor jullie is het 20.30 uur) en jullie zijn inmiddels met zijn drieën als het goed is.

Maar ik wilde even zeggen:

WAT DUURT WACHTEN TOCH LANG

• 13 Januari 2014 - 13:59

De Denisjes:

Bizar, qua gevoel zit ik nog met kriebels in mijn buik voor jullie.........terwijl ik weet dat jullie puzzel al compleet is nu, hahaha. Zooooo ontzettend benieuwd hoe het was, hoe het is enz enz. Ws hebben jullie je zoon al voor het eerst in bed gelegd........pfffff, geweldig! Welkom lieve Yang!!!

X fam. Denissen

• 13 Januari 2014 - 14:37

Gerda:

spannning op de hubertusstraat loopt alsmaar op Ik zit op jullie eerste berichtje te wachten liefs oma

• 13 Januari 2014 - 14:57

Nadine Roel En Noa:

We denken al de hele dag aan jullie! Eindelijk samen! We wachten met smacht op het volgende bericht!! En misschien een foto van jullie drieën? Hihi ;-)

Knuffels xxxx

Fam Creemers!