Terug in Beijing...... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu Terug in Beijing...... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu

Terug in Beijing......

Blijf op de hoogte en volg Yang Direks

14 Januari 2014 | Nederland, Venray

Afgelopen zaterdag vertrokken we hier met de gedachten dat we snel met z'n drietjes terug zouden komen, maar nu zitten we hier met z'n tweetjes, vol ongelooof, vol verdriet en vol vragen, vragen waarop we mogelijk nooit antwoord zullen krijgen. Wat is het moeilijk om te weten en te accepteren dat we straks met z'n tweetjes terug naar nederland moeten ,naar ons huis waar alles voor hem klaarstaat, we moeten met lege handen terug en dit doet veel pijn. Ondanks deze pijn weten en voelen we dat we de juiste keuze hebben gemaakt en weten we dat dit op de lange termijn voor zowel Yang als voor ons de beste beslissing is die we hebben kunnen maken, hoe moeilijk ook. Als we nu samen terugkijken naar de fotos en terugdenken aan gisteren dan weten we dat het moest, we hadden geen keus. Wat verder een beetje helpt bij deze pijn zijn jullie reacties, zo lief en zo respectvol tov ons, jullie reacties geven aan dat jullie ons echt kennen en weten waarom we deze keuze hebben moeten maken, bedankt hiervoor!

Vandaag is een heftige dag geweest. Nadat we gisteren de opa's en oma's en mijn lieve broer en schoonzus (en kabouters) het verschrikkelijke nieuws hebben moeten vertellen zijn we erg onrustig in slaap gevallen. Vanochtend zijn we met dikke ogen aan het ontbijt gegaan en vervolgens kregen we het telefoontje dat we vandaag al terugkonden vliegen naar Beijing, we hebben dan ook meteen onze koffers gepakt, helaas was de eerste vlucht toch volgeboekt en konden we uiteindenlijk na 7 slopende uren vertrekken en we zijn nu net terug in ons hotel in Beijing waar we super zijn ontvangen door onze reisleidster. Ondanks dat we beide reisleidsters pas kort kennen krijgen we van hen zo veel liefde en steun en doen ze er alles aan om het voor ons makkelijker te maken. Zoals het er nu uitziet zullen we over aan aantal dagen terugvliegen naar Nederland (hoe onwerkelijk) maar we hebben ook aangegeven even nog wat tijd samen in Beijing te willen, er is zo veel (te veel) gebeurt en we moeten echt even bijtanken voordat we aan onze vlucht terug willen beginnen, en dan het schipholmoment, wie had ooit kunnen denken dat daar de tranen van verdriet zouden vloeien ipv tranen van vreugde, we keken hier zo naar uit.........
Nogmaals alle dank, we houden van jullie allen (en al is dit voor een ieder op een eigen speciale manier). x

  • 14 Januari 2014 - 15:49

    Stephanie:

    Lieve Femke en Rob,

    Vol ongeloof lees ik jullie berichten. Niet te geloven. Ik heb er werkelijk geen woorden voor. Wat knap van jullie om deze (eigenlijk niet te maken) moeilijke beslissing te nemen. Wat sterk en dapper van jullie. Ik kan nu wel een heel lang bericht gaan schrijven, maar woorden zijn hier gewoon niet voor. Laat staan hoe jullie je voelen. Ik wens jullie alle kracht, liefde en steun toe. Een hele dikke knuffel voor jullie.

  • 14 Januari 2014 - 15:54

    Michiel, Wiets En Okke:

    Lieve Rob en Fem,

    Nog steeds zo onwerkelijk en zoveel ongeloof.
    We staan vierkant achter jullie hebben diep respect voor de dappere keuze die jullie hebben gemaakt.
    Voor nu zoveel kracht gewenst en weet dat we hier massaal aan jullie denken.
    Heb steun aan elkaar!

    Liefs Michiel, Wiets en Okke

  • 14 Januari 2014 - 16:02

    Nicole:

    Vanuit deze kant alleen maar begrip en respect. Neem daar, in dat voor jullie toch bijzondere land, de tijd om alles wat gebeurd is een beetje op je in te laten werken. Gemakkelijk zal dat niet zijn en de weg zal nog lang duren. Maar gelukkig weten wij ook hoe sterk jullie liefde voor elkaar is en samen gaan jullie hier doorheen komen!

  • 14 Januari 2014 - 16:11

    De Denisjes:

    Lieve Rob en Fem.

    Wat moeten we toch zeggen.........En als wij al zo verslagen, verdrietig en boos zijn, kunnen we alleen maar gissen naar jullie gevoelens. Maar mijn god, wat hebben we ongelooflijk veel respect voor jullie onmogelijke keuze. Hoe heeft dit toch kunnen gebeuren? We snappen het niet.
    We wensen jullie heel veel warmte en kracht en zullen er, hoe of wanneer dan ook, voor jullie te zijn.

    Dikke knuffel van ons!

  • 14 Januari 2014 - 16:25

    Danielle:

    Een knuffel van mij.

  • 14 Januari 2014 - 16:32

    Lisa:

    Lieve Femke en Rob,

    Wat een onmogelijke keuze en wat enorm knap dat jullie deze samen hebben kunnen maken.
    Ik kan me niet voorstellen hoe veel pijn en verdriet dit met zich meebrengt..
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst samen.

    Liefs, Lisa

  • 14 Januari 2014 - 16:40

    Marjolein:

    Lieve Femke en Rob,

    fijn om weer even iets van jullie te horen. Ik kan nog steeds niet helemaal bevatten hoe het allemaal is gelopen dus laat staan hoe emotioneel en heftig dit voor jullie moet zijn. Ik heb alleen maar begrip en ook heel veel respect voor het feit dat jullie deze moedige keuze hebben kunnen maken.
    Ik denk aan jullie!

    Liefs Marjolein

  • 14 Januari 2014 - 16:57

    Peter En Peggy:

    Wat een kracht heb je als je zo'n beslissing kan maken. We denken aan jullie xx

  • 14 Januari 2014 - 17:04

    Eefje:

    Minutenlang heb ik vol ongeloof naar mijn scherm gestaard... hier zijn geen woorden voor! Uit pure liefde hebben jullie deze moeilijke, maar dappere keuze gemaakt en daar kan ik alleen maar heel veel bewondering en begrip voor hebben. Ik wens jullie onwijs veel kracht toe de komende tijd en in gedachten ben ik bij jullie!

    Liefs Eefje

  • 14 Januari 2014 - 17:04

    Truus:

    Lieve Femke en Rob.

    Ontzettend veel stekte samen na alles wat jullie al hadden mee gemaakt is dit niet te bevatten.

    Gr

  • 14 Januari 2014 - 18:21

    Janneke:

    Lieve Femke en Rob,

    Wat een ongelofelijke moedige en verdrietige beslissing hebben jullie genomen. Ik was er stil van toen ik het hoorde. Op de één of andere manier heb ik het reisverslag van gisteren niet gekregen. Ik heb er even geen woorden voor maar denk aan jullie.
    Heel veel liefs voor jullie van mij en een hele dikke knuffel voor jullie allebei. Xxx

  • 14 Januari 2014 - 18:34

    Rianne Smits:

    Vol ongeloof hoorde ik vanmiddag het trieste nieuws van Maria......wat een drama.
    Woorden schieten hiervoor te kort, maar wat een dappere keuze hebben jullie samen genomen. Ik wens jullie samen alle kracht toe! X Rianne

  • 14 Januari 2014 - 18:36

    Erica:

    Lieve Femke en Rob,

    ...

    Jee zeg! Dit kan toch niet waar zijn? Heb het nogmaals moeten lezen om te kijken of het wel echt waar was wat ik las... ja dus ... Nee, niet te geloven...

    Heel veel sterkte samen een hele dikke knuffel en ik denk aan jullie...
    Liefs uit Venray
    xxx


  • 14 Januari 2014 - 18:42

    Julian:

    Schatten, doe en laat vooral wat jullie willen. Het is jullie tijd en jullie manier!!!

  • 14 Januari 2014 - 19:22

    Christa Willems:

    Lieve Femke en Rob,
    In wat voor slechte film zijn jullie terecht gekomen... niet normaal. Alles is al gezegd en eigenlijk valt er niks te zeggen. Wil mijn bewondering uitspreken voor de onmogelijke keuze die jullie toch hebben gemaakt en dat getuigd van heel veel moed, liefde voor jezelf. Op mijn steun kan je rekenen en neem de tijd en laat je vooral niet leiden door wat er allemaal hoort. Jullie horen nu enkel voor elkaar te zorgen, verder helemaal niks.
    Heel veel lieve groeten en digitale kus van mij (Christa dus)

  • 14 Januari 2014 - 19:25

    Familie Voesten-Martens:

    Het blijft een grote nachtmerrie die zo onwerkelijk is dat het haast lijkt alsof het een film is. Ongelooflijk. Het is bijzonder mooi om te zien hoe iedereen met jullie meeleeft en dat is een groot compliment aan jullie. Hopelijk sterkt dit jullie in de tijd die komen gaat.
    Heb steun aan elkaar en aan iedereen om jullie heen. We denken allemaal aan jullie daar aan de andere kant van de wereld.
    Dikke kus
    Willy, Yvonne
    Fenne, Suze en Dieck

  • 14 Januari 2014 - 19:37

    Melanie Ralph Joel En Sem:

    Rob&Femke
    Wat een vreselijk nieuws voor jullie.
    Jullie keken er zo naar uit en waren er helemaal klaar
    voor.Gelukkig hebben jullie elkaar
    Heel veel sterkte de komende tijd.
    Groetjes Ralph melanie joel en sem

  • 14 Januari 2014 - 20:25

    Christel:

    Vandaag vaak aan jullie gedacht. Blijft zo onwerkelijk. Het kaarsje blijft jullie branden.

    Xx

  • 14 Januari 2014 - 20:44

    Peter R:

    Hoi Rob en Femke,

    Ik weet niet goed wat ik er op moet zeggen, toch wil ik jullie veel sterkte en goeds voor jullie samen wensen.

    Groeten Peter

  • 14 Januari 2014 - 20:46

    Kristel:

    Wat een ontzettend moeilijke keuze moet dit geweest zijn. Respect hiervoor neem de tijd om te verwerken.geniet van elkaars liefde.
    Heel veel sterkte woorden schieten tekort.....

  • 14 Januari 2014 - 21:11

    Mijnke:

    Kan alleen maar zeggen dat ik heel, heel veel respect voor jullie heb..! Liefs

  • 14 Januari 2014 - 21:18

    Anneke Merks:

    Hoorde vanmiddag het trieste verhaal van Maria ! Wat vreselijk ! Wat hebben jullie een niet te maken keus moeten maken .... Pff!! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe ! Liefs Anneke

  • 14 Januari 2014 - 21:23

    Peter:

    hallo Rob en Femke,

    Ben er helemaal stil van.......

    Heel veel liefs, respect en sterkte voor jullie beide.

    Groetjes,

    Peter, Antoinette, Wesley en Gabriel.

  • 14 Januari 2014 - 21:33

    Hanneke:

    Lieve rob en Femke..

    Vol ongeloof!!!
    Wat moet dit zwaar zijn.
    Al weten jullie dat dit de juiste keuze is.
    En hebben jullie denk ik ook zeker de juiste keuze gemaakt. Maar toch!!
    Heftig!!
    Kom je daar met volverwachtingen aan
    En dan dit...
    Wat een grote en zware tegenvaller..
    Maar wat dapper van jullie!!
    Je staat daar dag toch voor een keuze.
    Iets waar je al zolang naar verlangt en dat je denkt dat die droom werkelijkheid gaat worden..
    Valt nu helemaal in duigen.

    Heel veel sterkte gewenst..
    Liefs Maikel, Hanneke, Jorn en Janne.
    En een hele dikke knuffel xxx

  • 14 Januari 2014 - 22:14

    Sandra:

    Lieve Rob en Femke,

    Woorden schieten tekort.....
    Wat een verschrikkelijk moeilijke keuze hebben jullie moeten maken.
    Wat een enorme tegenslag, wie had dit kunnen bedenken.
    Maar wat goed om de vele reacties te lezen van vrienden en bekenden die jullie steunen.
    Zorg goed voor elkaar!!

    Liefs
    Maarten Sandra
    Merijn en Suze

  • 14 Januari 2014 - 22:57

    Emile & Petra:

    Rob & Femke,

    Toen we het nieuws lazen vandaag kregen we echt een brok in onze keel en moesten we ook ff een traantje laten.
    Hoe kan het toch dat 2 zo'n lieve mensen 2x achter elkaar zoveel pijn wordt aangedaan...
    Weet ook ff niet goed wat te zeggen tegen jullie op zo'n moment.
    In ieder geval staan we 100% achter jullie beslissing. Dit is voor zowel jullie zelf als voor Yang de beste beslissing hoe hard en moeilijk het dan ook is.
    We denken aan jullie en als we op de een of andere manier iets voor jullie kunnen betekenen dan horen we dit graag.

    Dikke kus Emile & Petra

  • 14 Januari 2014 - 23:03

    Lotte:

    Lieve Rob en Femke, een hele dikke knuffel voor jullie. Heel veel sterkte toegewenst in deze verdrietige tijd. Ik denk aan jullie. Liefs van Lotte.

  • 14 Januari 2014 - 23:14

    Jill:

    Hoi Rob en Femke,

    Hier zijn geen woorden voor....
    Een erg dappere keuze van jullie, respect hiervoor.

    Probeer ondanks alles van elkaar te genieten, neem zoveel tijd als jullie nodig hebben.
    Niemand kan en mag hier over oordelen, alleen jullie twee.

    Heel veel sterkte, namens iedereen van team 4.

    Veel liefs, Jill

  • 14 Januari 2014 - 23:17

    Iwan:

    Hoi Rob& Femke,

    Die lach op je gezicht Rob van de laatste werkdag... ik had het jullie zo gegund.
    Ongelooflijk , oneerlijk en respect voor jullie moeilijke en moedige beslissing
    Ik wens jullie heel veel sterkte en liefde

    groetjes Iwan

  • 14 Januari 2014 - 23:31

    Bianca:

    Lieve Femke en Rob,

    Via mam en nu via jullie reisverslag het vreselijk teleurstellende nieuws gehoord over Yang. Wat een ontzettend moeilijke beslissing die jullie hebben moeten maken. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik denk vanuit hier aan jullie
    Liefs,
    Bianca

  • 14 Januari 2014 - 23:33

    Leo:

    Hoi Rob en Femke,

    Al weken liep de gelukkigste man van de wereld bij ons rond. Een smile van oor tot oor! Wat was het jullie gegund. En dat dit...
    Het is niet eerlijk! Ik vind het wel ontzettend knap dat jullie deze moeilijke beslissing hebben durven nemen. Ook vind ik het zeer indrukwekkend hoe jullie dit hebben kunnen verwoorden in jullie blog!!
    Heel heel veel sterkte!!

    Groet, Leo


  • 15 Januari 2014 - 00:34

    Katja:

    Lieverds,
    Mijn kaarsje voor jullie en Yang blijft branden.
    Voor nu alle kracht gewenst die jullie nodig hebben op een
    onwaarschijnlijk zware terug reis :-(.
    Dikke knuffel x

  • 15 Januari 2014 - 06:51

    Familie Goumans:

    Lieverds toch,

    Wat een heftigheid allemaal. We hebben zo met jullie te doen. Gisteren stonden de tranen ons in de ogen en wederom vandaag bij het eraan denken en delen met wederom anderen die jullie oppervlakkiger kennen worden we er weer verdrietig van.

    Hopelijk kunnen jullie dit uiteindelijk de juiste plek gaan geven, hoe moeilijk idd ook en al zeker als jullie straks weer thuis komen. We gaan er hoe dan ook allemaal ons best voor doen dit zo dragelijk mogelijk voor jullie te maken.

    We denken aan jullie.

    Heel veel liefs

  • 15 Januari 2014 - 07:40

    Nadine Roel Noa:

    Lieverds,

    We denken veel aan jullie en we kunnen niet wachten om jullie beide een dikke knuffel te geven.
    We hebben diep respect voor jullie en blijven zeggen hoe ongelofelijk dapper we jullie vinden. We snappen het gewoon niet. Jullie verdienen dit niet.
    Een ding weten we wel en dat is dat we voor jullie klaar staan.
    Met open armen...

    Heel veel liefs

    Noa Nadine en Roel

  • 15 Januari 2014 - 08:10

    Jaco En Anke :

    Lieve nicht en (aangetrouwde) neef,

    We hebben jullie tocht op de voet gevolgd en werden verrast door het mindere nieuws. Maar hoe sterk jullie erop reageren is echt knap. Een keuze maken op zo'n moment en met zoveel gevoel daar kun jezelf trots op zijn.

    We denken aan jullie en hopen dat de momenten in Beijing ook een plek kunnen krijgen in jullie harten hoe pijnlijk ook.

    We spreken elkaar snel, x

    Jullie neef en (niet aangetrouwd maar wel geliefde) nicht

  • 16 Januari 2014 - 11:46

    Helen:

    Lieve lieve lieverds!

    Wat een emotionele tocht maken jullie samen....
    Diep respect voor de manier waarop jullie dit samen aanpakken!!!!
    Ik leef heeeeel erg met jullie mee, wat vreselijk voor jullie om deze beslissing te moeten nemen, maar WAT DAPPER!

    Ik wens jullie veel kracht en liefde toe!

    Ik blijf aan jullie denken, en ik hoop met heel mijn hart dat deze tocht een plek gaat krijgen in jullie harten!

    Veel liefs,
    Helen



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2014

"thuis"

15 Januari 2014

Terug naar Nederland.....

14 Januari 2014

Terug in Beijing......

13 Januari 2014

Slecht nieuws........

12 Januari 2014

Nog 1 nachtje met z'n tweetjes......
Yang Direks

Hallo allemaal, mijn naan is Yang en mijn papa en mama zullen jullie via dit reisverslag laten weten hoe mijn reis naar Nederland zal zijn.

Actief sinds 09 Dec. 2013
Verslag gelezen: 943
Totaal aantal bezoekers 13847

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: