Terug naar Nederland..... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland..... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Yang Direks - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland.....

Blijf op de hoogte en volg Yang Direks

15 Januari 2014 | Nederland, Venray

Wow, wat een hartverwarmende en ondersteunende berichten van zo veel lieve mensen, al zijn we stuk van verdriet, dit helpt zo enorm.

Wat een dag was het weer, een dag van emoties en verdriet maar ook een dag waarin we toch al heel snel afscheid hebben moeten nemen van Beijing. Door het naderende nieuwjaar zijn er de komende dagen geen plaatsen/vluchten meer vrij en moeten we vannacht dan ook al terug. Voor de ene kant is het fijn om terug naar je eigen plekje te gaan met allemaal lieve mensen maar voor ons gevoel is het hier nog niet af. Helemaal af zal het nooit worden maar we hadden graag iets meer tijd gehad. Vandaag hebben we dan ook toch nog geprobeert te genieten van het land wat we ondanks de grote tegenslag in onze harten hebben gesloten en waar we hopen ooit nog terug te kunnen komen.

Zo meteen gaan we een hapje eten en dan worden we opgehaald om naar het vliegvel;d te gaan waar we om 0.50 uur zullen opstijgen. Het zal geen makkelijke reis worden want het idee om straks met z;n tweetjes thuis te komen in een huis wat helemaal klaar is voor ons gezinnetje doet veel pijn en is een gevoel waar ik nu al buikpijn van krijg, het zal dan ook niet echt voelen als thuiskomen.......

Nogmaals onze dank voor alles, zo fijn dat jullie met ons meegelezen hebben en dat jullier er voor ons waren op de goede en de slechte momenten. Het was fijn om dit met jullie te mogen en te kunnen delen. Anouk gaf in 1 van de reacties nog aan dat ons verhaal nog spannender was als haar eigen boek, helaas heeft dit verhaal echter een slechte afloop, hoewel we natuurlijk stiekum blijven hopen op een deel 2.......

Heel veel liefs van ons x

• 15 Januari 2014 - 10:53

Sarah:

Lieve Rob en Femke,

Ons respect voor jullie is alleen maar toegenomen. Wat een moeilijke en dappere beslissing hebben jullie genomen. Jullie zijn veel in onze gedachten.
    Thuiskomen.... Jullie hebben het zo mooi en gezellig gemaakt voor Yang. Maar het is ook jullie veilige thuis en wij hopen dat jullie dit grote verlies samen een plekje kunnen geven.
    Wij hopen met jullie mee op een deel 2 dat een gelukkige afloop zal hebben. Het is jullie zo gegund!

Veel liefs!
    Jeroen, Sarah en Max

• 15 Januari 2014 - 11:45

Margreet:

Wat heb ik een bewondering voor jullie! KANJERS!!!

• 15 Januari 2014 - 13:10

Silvia Assen:

Hoi Femke en Rob

Ik leef erg met jullie mee , en hoop voor jullie dat er nog een deel 2 komt.
    Heel veel sterkte

Groetjes Silvia en familie

• 15 Januari 2014 - 13:30

Bo Van Der Molen:

Wij schrijven ons nu al graag in voor deel 2, met een goede afloop. We hebben jullie leren kennen als 2 hele lieve, warme mensen. Jammer dat het zo kort en zo heftig was. Alle liefs en goeds van ons gewenst .
    XXX, Kasper en betty

• 15 Januari 2014 - 15:03

Erica:

Rob en Femke,

Hier zit ik dan, kopje thee, 15.00 uur Nederlandse tijd. Ik dacht, nogmaals jullie verslag lezen. Heb ik het allemaal goed gelezen en begrepen? Gisteren heb ik deze link doorgestuurd naar Marleen en Femke. Nu zie ik, dat jullie vandaag weer een berichtje hebben geplaatst... en dat jullie weer naar Nederland komen, vanavond al in het vliegtuig ...
    Een goede vlucht en heel veel sterkte komende tijd !

Dikke knuffel x

• 15 Januari 2014 - 16:00

Moniek:

Lieve Rob en Femke,

Wat een ongelooflijke verhaal zeg, dit zou niet mogen gebeuren.
    Vorige week nog helemaal klaar om de reis van jullie leven te maken, en dan spat deze droom toch even heel abrupt uit elkaar.

We gunnen jullie zo het geluk van een gezinnentje.
    Heel veel sterkte de komende tijd, het zal nog wel even duren voordat je dit helemaal beseft en verwerkt hebt.
    En altijd goede hoop houden, met de grootste hoop op deel 2.

Lieve groetjes
    Roy, Moniek en Fer

• 15 Januari 2014 - 16:05

Rinie Gruijters:

Hoi,

ook ik ben enorm geschrokken en leef erg met jullie mee.
    ik denk dat jullie de juiste keuze hebben gemaakt, hoe moeilijk ook.
    en als jullie dat hopen, hoop ik ook voor jullie dat er een deel 2 komt.

veel sterkte en groetjes

Rinie

• 15 Januari 2014 - 16:38

Familie Goumans:

Wat een kracht blijft er in jullie twee zitten We hebben dan ook niets meer dan heel veel respect en bewondering voor jullie.!

Ook wij hopen voor jullie dat er een deel 2 komt en dat het dan ook echt 3x scheepsrecht is en jullie het meest geweldige kindje ever krijgen!

Voor nu rest ons even jullie een goede terugreis toe te wensen hoe ellendig deze voor nu ook zal zijn. Hopelijk kunnen jullie de rust de komende tijd vinden om dit alles de juiste plek te kunnen geven al zal dat z'n tijd duren.
    Echter we zijn er stellig van overtuigd dat jullie dat kunnen en zo niet dan zullen wij met z'n allen jullie nog meer bijstaan.

Heel veel liefs en we zijn in gedachten bij jullie
    XXX

• 15 Januari 2014 - 18:16

Danielle:

Hey.
    Jammer dat er geen ruimte was om een klein beetje bij te komen van alle gebeurtenissen in China. Ik kan me voorstellen dat jullie opzien tegen de terugreis, de aankomst op schiphol en de thuiskomst. Het fijne is wel dat jullie daar weer dichtbij jullie dierbaren zijn. Zij zullen klaar staan om jullie op elke mogelijke wijze bij te staan in deze moeilijke tijd. Veilige reis en heel veel sterkte. Ik duim dat jullie wens in 2014 toch nog uit mag komen....nadat jullie dit een beetje hebben kunnen laten bezinken.
    Liefs Danielle

• 15 Januari 2014 - 18:49

Marjolein:

Ook ik hoop op een deel 2 voor jullie. Dat is jullie ontzettend gegund! Voor straks een hele goede vlucht gewenst.

Veel liefs marjolein

• 15 Januari 2014 - 20:39

Maria:

lieve Rob en Femke,

er komt beslist een deel 2. Heel veel sterkte voor nu .

veel liefs Maria

• 15 Januari 2014 - 23:08

Mike En Olga :

Lieve Rob en Femke.

Jammer dat de tijd voor jullie daar niet langer is,maar weet dat hier veel mensen op jullie wachten om jullie op tevangen.
    En natuurlijk hopen wij ook voor jullie dat er een deel 2 komt,het is julle gegunt.

liefs Mike en Olga

• 16 Januari 2014 - 09:09

Kristel:

heel veel sterkte de komende tijd.neem de tijd om alles te verwerken.
    en wat een moedige en mooie woorden steeds weer van jullie respect....
    en we zullen blijven duimen voor deel 2

gr kristel

• 16 Januari 2014 - 09:14

Nadine Van Nistelrooij:

Geen woorden meer na het lezen van jullie verhalen... Heel veel kracht en liefde voor jullie! Liefs Nadine

• 16 Januari 2014 - 09:22

Ria:

Ha Femke,

woorden schieten hier tekort. Heel veel sterkte en moed. Ik leef heel erg met jullie mee.

dikke knuffel, groeten Ria